MyBB Pro

P30-ART

اعلانات انجمن(حتما مطالعه بفرمائید) :


برچسب ها: معرفی, کتاب, «مدیریت, استراتژیک, برند»,

معرفی کتاب «مدیریت استراتژیک برند»
زمان کنونی: ۹-۲۱-۱۳۹۵, ۰۴:۴۷ صبح
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: sabtviona
آخرین ارسال: sabtviona
پاسخ: 1
بازدید: 76

ارسال موضوع ارسال پاسخ
 
رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معرفی کتاب «مدیریت استراتژیک برند»
نویسنده پیام
*
آبدارچی هیئت

وضعیت : آفلاین
شماره کاربر :7356
ویترین مدال ها :0

پست‌ها: 21

اعتبار: 0
تاریخ عضویت: ارد ۱۳۹۵

حالت من: هیچ کدام

ارسال: #1
معرفی کتاب «مدیریت استراتژیک برند»
"امروزه یکی از نیازهای ضروری مدیریت هر سازمان، ایجاد برندهای قدرتمند است که ضمن عمل به وعده‌ها، قدرت و توانمندی خود را ارتقا دهند.در همین راستا کتاب «مدیریت استراتژیک برند» نوشته کوین لین کلر با تاکید زیاد بر این اصول، تجدید چاپ شد.
به گزارش روابط عمومی انتشارات سیته، قرن‌هاست علم برندسازی به عنوان ابزاری برای ایجاد تمایز میان کالاهای یک تولیدکننده از سایر تولیدکنندگان مطرح است. کلید ایجاد برند، توانمندی در انتخاب نام، لوگو، نماد، طرح بسته‌بندی یا سایر ویژگی‌هاست که یک محصول را از سایر رقبا متمایز می‌کند.کتاب مدیریت استراتژیک برند که به «انجیل برند» معروف است، کمک می‌­کند تا خوانندگان درک عمیق‌تری از اهداف اصلی برندسازی به دست آورند.
کوین لین کلر، نویسنده کتاب مدیریت استراتژیک برند که استاد بازاریابی دانشکده کسب‌وکار تاک (Tuck) در کالج دارتموث و شهرت اصلی او به دلیل نگارش این کتاب (از کتب پراستفاده در زمینه مدیریت برند) است، می‌گوید: «تأکید این کتاب بر درک اصول روانشناختی در سطوح فردی و سازمانی برای بهینه‌­سازی تصمیم­‌گیری در خصوص برند با تشریح بسیاری از مفاهیم به‌روز در حوزه مدیریت استراتژیک برند به طور علمی و عملی به همراه نمونه‌های فراوان است.»
وی معتقد است، این کتاب بر «چگونگی» و «چرایی» مدیریت برند تمرکز دارد و دستورالعمل‌های تاکتیکی خاصی را برای برنامه‌ریزی، ساخت، سنجش و مدیریت ارزش برند ارائه می‌کند.
لین کلر که از مطرح‌ترین نظریه‌پردازان مدرن در حوزه ثبت برند به شمار می‌رود، در این کتاب به مباحثی همچون معرفی چشم‌انداز نوین در مدیریت برند، شناسایی و تثبیت جایگاه و ارزش‌های برند برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی برنامه‌های بازاریابی برند پرداخته است.
گفتنی است، کتاب «مدیریت استراتژیک برند» که توسط عطیه بطحایی ترجمه شده، توسط انتشارات سیته انتشار یافته و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. منبع: اخبار رسمی، ش 1394092550624729"

ده ارسال آخر من :
۳-۲۲-۱۳۹۵ ۰۶:۰۷ عصر
بازدید از وبسایت این کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال موضوع ارسال پاسخ

بروزرسانی موضوع (برای بروزرسانی کلیک کنید)My-BB.Ir

موضوعات مشابه ...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  معرفی چند جاذبه گردشگری و تفریحی مشهد fateme71 0 60 ۶-۶-۱۳۹۵ ۱۰:۱۰ صبح
آخرین ارسال: fateme71
  ۱۰۰ برند ارزشمند دنیا در سال ۲۰۱۶ مشخص شدند sabtviona 0 68 ۴-۱۰-۱۳۹۵ ۱۱:۰۳ صبح
آخرین ارسال: sabtviona
  از علامت تجاری شده تا برند... sabtviona 0 77 ۴-۶-۱۳۹۵ ۰۸:۰۹ عصر
آخرین ارسال: sabtviona
  قوانین ماندگار برای نام تجاری برند sabtviona 0 110 ۳-۲۲-۱۳۹۵ ۰۶:۰۷ عصر
آخرین ارسال: sabtviona
  ثبت برند، حلقه مفقوده در مبارزه با قاچاق کالا sabtviona 0 69 ۳-۱۵-۱۳۹۵ ۰۶:۵۶ عصر
آخرین ارسال: sabtviona
  ثبت برند به منزله مجوز فعالیت تجاری نیست sabtviona 0 77 ۳-۱۵-۱۳۹۵ ۰۶:۵۴ عصر
آخرین ارسال: sabtviona
  ثبت برند و علائم تجاری sabtviona 0 56 ۲-۲۲-۱۳۹۵ ۱۱:۳۳ صبح
آخرین ارسال: sabtviona
  مجموعه ۷۲ کتاب از شهید مطهری برای دانلود با لینک مستقیم اشک تربت 0 190 ۵-۱۳-۱۳۹۲ ۰۹:۴۵ صبح
آخرین ارسال: اشک تربت
  کتاب اول دبستان در70 سال پیش +عکس فاطمه زهرا 0 257 ۱۱-۲۷-۱۳۹۰ ۰۳:۱۰ عصر
آخرین ارسال: فاطمه زهرا
  کتاب “شکوه امر خدا؛ به ضمیمه یادداشتی برای اعتکاف فاطمه زهرا 0 275 ۱۱-۲۶-۱۳۹۰ ۰۴:۲۳ عصر
آخرین ارسال: فاطمه زهرا

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

 انتخاب پوسته: